• AYREF
  • AKIN YANGIN AGS
  • GÜZELHİSAR OSGB
  • KARTEL SİGORTA
GENEL Haber Girişi : 30 Ekim 2019 11:13

29 EKİM TÖRENLERİNİN İMDADINA TED İNCİRLİOVA KOLEJİ YETİŞTİ!

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları önce Aydın Valiliği önüne çelenklerin konulması, 29 Ekim günü yapılan resmi geçit ve akşamına düzenlenen Cumhuriyet Resepsiyonu ile sona erdi.

Bulut Avm Maske Kampanyası!

Aydın’da Cumhuriyet Bayramı törenleri çerçevesinde Valilik önünde düzenlenen çelenk koyma ve 29 Ekim günü düzenlene resmi geçit töreninde İstiklal Marşımızı uzun yıllardır olduğu gibi İncirliova’da bulunan Özel TED Koleji öğrencilerinden oluşan bando takımı çaldı.

Törenlerde bando grubu çıkaramayan Yüksel Yalova Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri ise kalabalık bir kadro ile 29 Ekim akşamı düzenlenen resepsiyonda güzel bir müzik dinletisi sundular.

NAZİLLİ ONUR EKMEK GIDA SAN TİC AŞ

İncirliova’da bulunan Özel bir kolejin törenlere bando takımı ile katılıp, Efeler’de bulunan Güzel Sanatlar Anadolu Lisesinin bir bando takımı çıkaramayıp törenlerde görev almamasında bir keyfiyet mi var sorusunu akıllara getirirken konu hakkında yapılacak açıklama merakla bekleniyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.
  • İpek Ünsal 22 Kasım 2019 09:42

    Her iki törende de bulunan bir veli olarak aşağıdaki olumsuz yorumları yapanların eğitimci olmadıklarını düşünüyorum. Birgün önce valilik önündeki törende istiklal marşından önce çalınan ti sesini çıkaran trompetçi çocuğun nefesi yetmedi arada biraz kesik ses çıktı. Sonrasında çalınan İstiklal marşı ise eksiksiz ve düzgün çalındı. Bu söylentileri çıkaranlar bandodakilerin çocuk olduğunu sanırım unutuyorlar. Hata yapmış olsalar bile bunlar çocuk nihayetinde, profesyoneller bile hata yapıyorken çocukları teşvik etmek yerine demoralize etmekle mutlu mu oluyorlar????

  • Müzik Öğretmeni 01 Kasım 2019 13:43

    Ti sesinden bahsetmeye gerek bile yok fakat İstiklal Marşı'ndaki değiştirici seslerin olduğu yerdeki hatalar bariz. O kadar öğretmen hiç biri de duymuyor mu acaba? Bu mudur imdada yetişmek içler acısı...

  • Hayriye Deniz 01 Kasım 2019 08:07

    TED EGE Koleji Bando takımında calan herkes ted ege koleji öğrencileridir diğer kolejler gibi ti sesi saygı duruşunu öğretmene çaldırmaz hele ki saksafonla hiç çaldırmaz. Ti sesi trompet ile çalınır.

  • Bir Dost 31 Ekim 2019 21:01

    Ted koleji bando takımı aydında kurulan ilk bando takımı olduğunu hatırlattıktan sonra 2009 dan beri tüm tören ve bayramlarda ted kolejinin görev aldığını da hatırlatmış olayım o

  • Kamil KAYAÇ 31 Ekim 2019 20:48

    Aydının ilk tören bandosu olarak ted ege koleji her zamanki gibi güzel bir performans sergiledi sadece saygı duruşunda bir hata yaptı onu da ertesi gün geçit töreninde telafi etti dört dörtlük bir performans sergiledi

  • Caner Başbuğa 31 Ekim 2019 19:37

    Bir müzik eğitimcisi olarak yıllardır törenlerde b-brass müzik topluluğunun görev aldığını biliyorum. Bu haberi yapanlar Burdur'da falan mı yaşıyor. :)))

  • Kamil KAYA 31 Ekim 2019 11:22

    Kendi yaş kategorisinde, Türkiye’nin bugüne kadar gördüğü gelmiş geçmiş en büyük Brass orkestrası efeler ilçesi Özel Başak Koleji’ndedir... Ve son dört yıldır ilimizde yapılan bütün resmi törenlerde istiklal marşını bu orkestra icra etmiştir. Bunu yok sayıp İncirliova’dan TED imdada yetişti demek gazetecilik etiği ile bağdaşmamaktadır.... Gönül isterdi ki o haberi yapan muhabir şu ana kadar bu törenleri yapan Özel Başak Koleji orkestrasını görüp, ilçemizde böyle bir orkestranın varlığından duyduğu memnuniyeti ve gururu dile getirebilseydi.....Kamil Kaya........Not:Merak ednler için;https://www.youtube.com/channel/UC1La5dlIrWDjEzL-GpvFrYw

  • Ozan Arkan 30 Ekim 2019 20:34

    Güzel sanatlar lisesi nin durumunu bilemem ama böyle bir üslup kesinlikle çok yanlış! Haber müdürünüz okumadan yayınlıyorsunuz sanırım haberleri.. Ayrıca başak koleji ve değişim koleji bando ları, ted koleji bandosundan çok daha başarılı. Saygı marşı rezaletti, 28 Ekim çelenk koyma töreninde. İstiklal marşı'nı da hatalı çalıyorlar. Bu şekilde imdada yetişeceklerse hiç yetişmesinler daha iyi.. Yanlı haber anlayışınızı kınıyorum!