Köşk 100. Yıl Ortaokulu aydın'da düzenlenen Matematik Olimpiyatlarında elde ettiği birincilik ile ilçeyi başarıyla temsil etti. Nazilli Ticaret Odası Konferans Salonu'nda düzenlenen ödül töreninde öğrenciler ve öğretmenlere birincilik ödülü takdim edildi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Aydın Sarıbaş, elde edilen bu anlamlı başarıdan dolayı öğrencileri, öğretmenleri, okul yöneticilerini ve emeği geçen tüm paydaşları tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Aydın'da erkekler kadınlardan önce ölüyor
Aydın'da erkekler kadınlardan önce ölüyor
İçeriği Görüntüle

Sarıbaş, 'Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda bilimsel düşünme, problem çözme ve analitik becerileriyle geleceğe yön verecek nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz' dedi.

Kaynak: İHA