İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, çocukların güvenli ve sağlıklı ortamlarda oyun oynayabilmesi için parkların düzenli olarak bakım ve onarımdan geçirildiğini belirterek, 'Evlatlarımızın güvenle oynayabileceği, ailelerimizin huzurla vakit geçirebileceği parklarımızı daha modern ve kullanışlı hale getiriyoruz. Ekiplerimiz ilk olarak Atatürk Parkı'nda çalışmalarını tamamladı. İlçemizdeki tüm parklarımızda bakım ve onarım çalışmalarımızı etap etap sürdüreceğiz. Daha güzel, daha güvenli ve daha yaşanabilir bir İncirliova için durmadan çalışmaya devam ediyoruz' dedi.
Başkan Kaya, yenilenen çocuk oyun alanlarının uzun yıllar güvenle kullanılabilmesi için vatandaşlara da çağrıda bulunarak, 'Parklarımız hepimizin ortak yaşam alanıdır. Çocuklarımızın güvenle oyun oynayabilmesi için oyun gruplarımızı ve parklarımızı özenle kullanalım, temiz tutalım ve birlikte koruyalım. Ortak değerlerimize sahip çıktığımız sürece çocuklarımıza daha güzel bir gelecek bırakabiliriz. ifadelerini kullandı.




